czwartek, 22 grudnia 2011

haiku

Haiku to rodzaj tradycyjnej japońskiej poezji. Z okazji świąt skleciłem coś mojego:

kubala dzisiaj
z wieczora do kyoto
cos zwiedzic jedzie

hiroshima też
jest niezła stąd tam również
mój weekend spędzę

święta za pasem
więc trzymajcie się ciepło
oraz poręczy!


Niezłe, nie? LOL :D

A teraz na poważnie:

Już dzisiaj znikam z Tokyo na całe święta. Jutro urodziny Imperatora (o przepraszam...Cesarza) więc mamy wolne z okazji święta państwowego. Wracam dopiero w niedzielę późnym wieczorem. W związku z tym nie będzie mnie ani w sieci ani pod polskim telefonem (z wyjątkiem mojego japońskiego numeru - ten będę miał przy sobie).

Ponieważ nie będziemy się już widzieć, pozwolę sobie życzyć wszystkim Wesołych Świąt tudzież メリークリスマス. A teraz znikam się pakować i wio na autobus :)

Aha...coś w klimacie:




3 komentarze:

  1. No brawo! :)) Aż szkoda, że to jedyne haiku na tym blogu, taki talent się marnuje... ;)

    Drogi kubala (tak pod aktualny czas, żeby nie było^^:), cokolwiek znaczą dla Ciebie te Święta, niech to będzie dla Ciebie dobry czas. Niezależnie od tego, że będziesz to czytał dopiero po powrocie, razem z mężem życzymy Ci naprawdę udanego pobytu wszędzie tam, dokąd sobie zaplanowałeś pojechać, tym bardziej, że to już jedna z Twoich ostatnich wycieczek po Japonii. A od siebie "pod choinkę" dorzucam Ci jeszcze "Załogę G", czyli Bolka i Lolka od zespołu Hurt - tak mi się skojarzyło z piosenką Kayah, którą fantastycznie tu dobrałeś.
    Wszystkiego dobrego i wracaj szczęśliwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za życzenia dziękuję. Haiku chyba jednak pisać nie będę, bo jeszcze ktoś po przeczytaniu źle się poczuje i będę mieć go na sumieniu.

    OdpowiedzUsuń